Να συλληφθεί αμέσως!!!


Να συλληφθεί αμέσως για την απόπειρα "βιασμού"(εισήγηση απλοποίησης) της ελληνικής γλώσσας.*

Μπορείτε να φανταστείτε πως θα φαινόταν το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη "Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική" αν η πρόταση του πιο πάνω "εθνοπατέρα", για απλοποίηση της ελληνικής γλώσσας, εφαρμοστεί στην πράξη;

Δείτε παρακάτω τη μορφή του ποιήματος και πέστε μου αν καταλαβαίνεται τίποτα;


Οδισσέασ Ελίτισ
Από το Άξιον Εστί:

Τι γλόσσα μου έδοσαν ελλινικί


Τι γλόσσα μου έδοσαν ελλινικί.
το σπίτι φτοχικό στις αμμουδιέσ του Ομίρου...

Μονάχι έγνια η γλόσσα μου στις αμμουδιέσ του Ομίρου...

Εκί σπάρι κε πέρκεσ
ανεμόδαρτα ρίματα
ρεβματα πράσινα μεσ στα γαλάζια
όσα ίδα στα σπλάχνα μου ν' ανάβουνε
σφουγκάρια, μέδουσεσ

με τα πρότα λόγια των Σιρίνον

όστρακα ρόδινα με τα πρότα μαβρα ρίγι...

Μονάχι έγνια η γλόσσα μου, με τα πρότα μαβρα ρίγι...

Εκί ρόδια, κιδόνια
θεί μελαχρινί, θίι κ' εξάδελφι
το λάδι αδιάζοντασ μεσ στα πελόρια κιούπια.
Κε πνοέσ από τη ρεμματιά εβοδιάζοντασ
λιγαριά κε σχίνο

σπάρτο κε πιπερόριζα

με τα πρότα πιπίσματα τον σπίνον

ψαλμοδίεσ γλυκέσ με τα πρότα-πρότα Δόξα Σι...

Μονάχι έγνια η γλόσσα μου, με τα πρότα-πρότα Δόξα Σι!..

Εκί δάφνεσ κε βάγια
θυμιατό κε λιβάνισμα

τις πάλεσ εβλογόντασ κε τα καριοφίλια

στο χόμα το στρομένο με τ' αμπελομάντιλα ,

κνίσεσ, τσουγκρίσματα

κε Χριστοσ Ανέστι

με τα πρότα σμπάρα των Ελλίνον!
Αγάπεσ μιστικέσ με τα πρότα λόγια του Ίμνου...

Μονάχι έγνια η γλόσσα μου, με τα πρότα λόγια του Ίμνου !..

ΕΕΕΕ !!!! μετά απ' αυτό είναι να μην τον συλλάβουν τον "κίριο εβροβουλεβτί";

*Απλά κάνουμε πλάκα και γελάμε γιατί τα νεύρα μας θα γίνουν σμπαράλια μετά απ' αυτά που ακούμε και μάλιστα από πολιτικούς "ευρωπαϊκής εμβέλειας".

Υ.Γ. "Η έλλειψη χιούμορ μπορεί να βλάψει σοβαρά τη νοημοσύνη σας" ή "η έλλειψη νοημοσύνης μπορεί να βλάψει σοβαρά το χιούμορ σας".