Σήμερα νομίζω ότι ένιωσα όπως ένιωσε ο παππούς μου


Σήμερα νομίζω ότι ένιωσα όπως ένιωσε ο παππούς μου όταν οι Τούρκοι έσφαξαν τους γονείς του μπροστά στα μάτια του


Σήμερα νομίζω ότι ένιωσα όπως ένιωσε ο παππούς μου όταν γύρισε στα Σφαγεία μετά από την παρέλαση των Γερμανών στο κέντρο της Αθήνας.


Σήμερα νομίζω ότι ένιωσα όπως ένιωσε ο παππούς όταν ο κουκουλοφόρος έδειξε τον γιο του στο μπλόκο των Σφαγείων και δεν τον ξαναείδε ποτέ.


Σήμερα νομίζω ότι ένιωσα όπως ένιωσε ο παππούς όταν η γυναίκα που αγάπησε και παντρεύτηκε έσβησε στα χέρια του από την πείνα τον χειμώνα του '42.


Σήμερα νομίζω ότι ένιωσα όπως ένιωσε ο πάππους όταν οι Γερμανοί έκαψαν τα Σφαγεία (σημερινό Ταύρο) το 44 και με τις τρεις κόρες του  είδαν όλα να καταστρέφονται.


Σήμερα ένιωσα τι σημαίνει κατοχή...


Και σήμερα θυμήθηκα τα λόγια του που μου είπε πριν πεθάνει όταν τον ρώτησα πως τα’ άντεξε όλα αυτά «Η μοίρα μας σαν λαός είναι να πολεμάμε και να κάνουμε θυσίες σ’ ένα αιώνιο αγώνα όπου όλοι προσπαθούν να σβήσουν τη φλόγα που καίει μέσα μας. Αυτή η φλόγα δεν πρέπει να σβήσει ποτέ.  Και το έχουμε καταφέρει  γιατί είμαστε έτοιμοι με προσωπικές θυσίες να την κρατήσουμε αναμμένη. Οι δίκες μου οι θυσίες είναι μονό μια μικρή συνέχεια σ’ όλες τις θυσίες που έγιναν και που θα γίνουν».


Σήμερα πήρα δύναμη από αυτά τα λόγια.


Έτσι μόνο θα αντέξω την θλίψη που νιώθω, σήμερα που άρχισε η νέα κατοχή….



Πηγή: olympia