
«δεν υπάρχουν τόσο πολλοί λόγοι ώστε να σταματήσει η υλοποίηση του αγωγού».
Σημειώνεται ότι στο πρόσφατο παρελθόν, ο Βούλγαρος υπουργός είχε πει ότι ότι το περιβάλλον «κοστίζει πολύ περισσότερο από 35 εκατ. δολάρια» (τα ετήσια έσοδα της Βουλγαρίας από τη λειτουργία του αγωγού).
Ο κ. Τράικοφ δηλώνει, πλέον, ότι η κατασκευή του έργου θα γίνει με τις «καλύτερες πρακτικές» που επικρατούν διεθνώς στον τομέα, όπως έκρινε με βάση τα στοιχεία της TBP ότι δεν έχει γίνει σοβαρό ατύχημα στις 1.000 αντίστοιχες εγκαταστάσεις που λειτουργούν στον κόσμο.
«Χωρίς να δεσμεύομαι 100% για το μέλλον του έργου, είναι φανερό για μένα ότι θα πρέπει να ενημερωθεί η κοινή γνώμη» σημείωσε.
Όπως είπε ο Βούλγαρος υπουργός, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων θα είναι έτοιμη έως τις αρχές του 2010.